ROTO INTERVJU – Filip Jelaš, CEO, Jukebox.hr

Radio skrojen samo za vas!

Objavljeno 14. svibnja 2019.

Osluškujući potrebe klijenata u želji da im pružimo najbolju uslugu na tržištu, Roto dinamic je prije 9 godina u sinergiji s Jukebox.hr-om razvio koncept Internet radija za ugostiteljske objekte, besplatan za sve naše partnere. Donosimo intervju s Filipom Jelašem, prvim čovjekom Jukebox.hr-a.

Pokrenuli ste Jukebox.hr prije 9 godina, je li tržište prepoznalo projekt i njegove benefite?

- Pokrenuli smo Jukebox.hr u siječnju 2010., sljedeće godine slavimo deseti rođendan i pripremamo veliko iznenađenje za sve naše slušatelje i za ugostitelje partnere Roto dinamica. Trebalo je 2 godine da tržište shvati što nudimo i naravno, da prepozna prednosti. Negdje 2013. kreće nagli rast te smo danas došli do slušanosti u preko 2000 ugostiteljskih objekata i 500 poslovnih prostora.

Osim ugostiteljskih objekata, tko su još vaši klijenti?

- Radimo jako puno hotela odnosno raznih zona po hotelskim objektima (wellness, restorani unutar hotela, recepcija…), u tom segmentu radimo s najvećim hotelskim lancima poput Maistre i Valamara. Također, radimo dosta retaila (npr. Kaufland, Pevec, istarski supermarketi…), te specijalizirane trgovine (Shoebedo, Shooster, Europa92) pa čak i banke (Zagrebačka banka, RBA). Od nedavno radimo dosta sportskih objekata poput bazena, dvorana, klizališta itd. Ukratko, uslugu nudimo svima koji imaju prodajno mjesto ili prostor koji dnevno posjećuje veći broj ljudi za koje klijent želi da se osjećaju ugodnije.

Koji se glazbeni žanrovi Jukebox.hr-a najviše slušaju u Hrvatskoj?

- Najslušaniji kanal je POP. Mislim da je ugostiteljima i najjednostavniji i najugodniji za slušanje. Naime, na njemu pomno biramo playliste tako da se tokom dana mogu čuti aktualni hitovi kroz naš ‘powerplay’ ali i stariji hitovi, naravno i domaća glazba je tu zastupljena. Drugi najslušaniji radio je ‘80s’ i odavno smo zaključili da Hrvati obožavaju osamdesete. Treći je clubbing gdje vrtimo samo plesne hitove.

Koji su daljnji planovi s internet radijem i što možemo očekivati u budućnosti?

- Planovi su povećanje kvalitete usluge na način da se naš player usavršava svakodnevno te razvoj mobilne IOS i Android aplikacije koja će imati ogromne mogućnosti. Plan nam je i širenje u regiji i u cijeloj EU. Uspješno poslujemo u Srbiji, te imamo odličnu suradnju sa partnerima u BiH i Crnoj Gori. Sljedeći korak je svakako ostatak EU i svijeta.

Kakvi su trendovi u svijetu kada je u pitanju Internet radio?

- Internet radio ima vrlo visoke stope rasta. Naime, mlađe generacije uopće nemaju naviku (i ne vide smisao) slušanja klasičnog radija. Isto tako, bitan detalj je i postojanje interneta u novim automobilima tako da već danas u skupljim modelima automobila nije problem slušati internet radio, a za koju godinu to će biti realnost i u malim, gradskim automobilima. Tada očekujem pravi ‘game change’ u odnosima klasičnog i internet radija.

Radio


Ove stranice koriste tzv. kolačiće kako bi osigurale bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći naše stranice slažete se s korištenjem kolačića. Više

Slažem se