Roto obavijesti o vašoj dostavi

Objavljeno 16. svibnja 2018.

Roto dinamic kontinuirano radi na inovativnim rješenjima koja pojednostavljuju vaše poslovanje, a posljednju novost vam predstavlja Tomislav Štos, direktor logistike.

Na koji način kupci mogu dobiti obavijesti o vremenu dostave?
Kupcima šaljemo SMS ili e-mail s informacijom o točnom vremenu njihove dostave. Prilikom narudžbe kupci sami biraju željeno vrijeme dostave, a obavijest im se šalje onog trena kada kamion krene iz našeg skladišta kako bi informacija o vremenu dostave bila što točnija.

Koji su benefiti za kupca?
Vlasnici ili voditelji objekata obično žele biti prisutni prilikom dostave kako bi pregledali je li im isporučeno sve što su naručili. Na ovaj način mogu lakše organizirati svoje vrijeme jer znaju kada točno moraju biti u lokalu te se mogu pravovremeno pripremiti – znaju koji je iznos narudžbe te mogu pripremiti ambalažu za povrat.

Kakvi su dojmovi kupaca?
Projekt smo za sada pokrenuli u Zagrebu i okolici, a do 6. mjeseca aktivirat ćemo uslugu u cijeloj Hrvatskoj. Kupci izuzetno pozitivno reagiraju na ovu novost jer im skraćuje vrijeme čekanja te općenito, olakšava njihovo poslovanje. Usluga je interaktivna te kupac može promijeniti vrijeme dostave. Vremenski okvir je +/- sat vremena, te šaljemo obavijest u slučaju kašnjenja.

 

Roto -dostava


Ove stranice koriste tzv. kolačiće kako bi osigurale bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći naše stranice slažete se s korištenjem kolačića. Više

Slažem se